Postanowienia ogólne

  1. Właścicielem konta i sprzedawanych towarów jest spółka:

   ErgoEden Sp. z o.o. 
   Jurowce, ul. Krótka 4
   16-010 Wasilków 
   KRS 0000520506 
   NIP PL 9662093241
   NIP 9662093241 
   REGON 200875040

    Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Białymstoku 
    XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego 
    Nr konta 70 1140 2004 0000 3202 7526 8903 Mbank 
    tel. +48 515 233 356 
    e-mail: biuro@ergoeden.pl 
    Wysokość kapitału zakładowego 5000 zł

  1. Artykuły sprzedawane na naszych aukcjach są nowe i oryginalne.
  2. Wszystkie sprzedawane przez nas towary posiadamy aktualnie na naszym magazynie - nie oferujemy wirtualnego towaru.
  3. Preferowany kontakt to e-mail, który jest wiodącym narzędziem kontaktu.
  4. Należy zachować ciągłość korespondencji, co znacznie ułatwia i przyspiesza udzielenie odpowiedzi na zadawane przez Państwa pytania.
  5. ErgoEden Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmian w treści niniejszego regulaminu.

Zakup i płatności

  1. Wszelkie pytania i wątpliwości należy rozwiewać przed zakupem w sklepie.
  2. Na potwierdzenie i/lub wpłatę czekamy 7 dni od dnia zakupu. Jeżeli nie zdążą Państwo w tym czasie, proszę skontaktować się z nami.
  3. Informację o zmianie adresu wysyłki należy wypełnić w sklepie lub napisać w komentarzu do transakcji.
  4. W przypadku przelewu na konto bankowe w tytule operacji proszę koniecznie wpisać Imię, Nazwisko, ew. Firma oraz nr Zamówienia (ułatwi to i przyspieszy zaksięgowanie wpłaty). Wpłata pieniędzy w placówkach Poczty Polskiej może zostać zaksięgowana na naszym koncie nawet po 7 dniach.
  5. Do ceny zakupionego towaru należy doliczyć koszty wysyłki. Na koszt wysyłki składają się opłaty kurierskie oraz koszt opakowania i pakowania. Zasady wysyłki większej ilości ustalamy indywidualnie.
  6. Przelewy księgowane są dwa razy dziennie (rano i ok. 13:00). W przypadku nieodnotowania wpłaty, towar zostanie wysłany po jej zaksięgowaniu.
  7. Nie wysyłamy towaru za pobraniem, jeżeli wartość przesyłki przekracza 2000 zł.
  8. Istnieje możliwość odbioru osobistego na terenie miasta Białegostoku lub Wasilkowa.
  9. Do każdej przesyłki dołączony jest paragon. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT, należy uzupełnić odpowiednie dane, zaznaczyć chęć Faktury, ew. podać dane do faktury w komentarzu do transakcji.

Możliwe są następujące metody płatności:

  • płatność przelewem (czas przetwarzania zamówienia będzie dłuższy);
  • płatność online PayU; 
  • płatność za pomocą karty płatniczej Visa Mastercard za pomocą PayU;
  • płatność za pobraniem.

Wysyłka i dostawa

  1. Wysyłkę realizujemy wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej, rozważymy inne firmy zaproponowane przez klienta, ale cena będzie wyższa.
  2. Wysyłany przez nas towar jest starannie zapakowany, co zmniejsza ryzyko uszkodzenia go w trakcie transportu.
  3. Towar wysyłamy do 24 h w ciągu dni roboczych od dnia otrzymania przelewu lub informacji o wysyłce pobraniowej. Zazwyczaj towar dostarczany jest do klienta w ciągu 2-3 dni. W przypadku braku dostawy, prosimy o kontakt.
  4. Podczas odbioru klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej z której usług w danym momencie korzystamy.
  5. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń opakowania oraz towaru, należy spisać protokół reklamacyjny przy kurierze.
  6. Odebranie przesyłki jest równoznaczne z zaakceptowaniem jej stanu.
  7. Za transport przesyłek odpowiada firma kurierska, z której usług w danym momencie korzystamy. Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki zniszczone i/lub zagubione. Pomagamy w dochodzeniu roszczeń z tytułu niedostarczenia, pomagamy także przy uszkodzeniu potwierdzonym protokołem.
  8. Za opóźnienia w przesyłkach odpowiada firma kurierska, z której usług w danym momencie korzystamy. Często zdarza się, że paczki priorytetowe „idą” znacznie dłużej, a kurierzy nie zostawiają awiza. Należy kontaktować się z placówką firmy kurierskiej, z której usług w danym momencie korzystamy i która znajduję w rejonie naszego miejsca zamieszkania.
  9. W przypadku zaginięcia przesyłki (nie doręczenia jej w przeciągu 14 dni), reklamację składamy we właściwej dla naszego miejsca zamieszkania placówce firmy.

Możliwe są następujące sposoby dostaw:

  • Przesyłka kurierska za przedpłatą - około 3 dni roboczych liczone od daty wpłaty - w cenie 10,00 zł (brutto);
  • Przesyłka kurierska za pobraniem - około 3 dni roboczych w cenie 14,00 zł (brutto).

Przy zakupie 3 sztuk lub więcej, koszt wysyłki pokrywa ErgoEden

Zwroty/Wymiana

  1. Klient ma prawo zwrotu/wymiany towaru w ciągu 14 dni od daty zawarcia transakcji bez podania przyczyny.
  2. Zwrot/wymiana towaru odbywa się całkowicie na koszt klienta (w przypadku wymiany klient zostanie obciążony kosztami ponownej przesyłki, kuriera możemy zamówić do odebrania towaru).
  3. Zwrot/wymiana rozpatrywana jest wyłącznie z dołączonym dowodem zakupu (paragon, faktura) oraz podpisanym dokumentem. Protokół przyjęcia reklamacji/zwrotu towaru, który powinien zostać podpisany przez zwracającego - wymóg konieczny Urzędu Skarbowego - oraz posiadać numer konta bankowego do zwrotu pieniędzy, nie musi być w pełni wypełniony, najlepiej, aby był włożony wraz z paragonem/fakturą do paczki. Protokół dostarczamy w paczce z dokumentem sprzedaży, w razie braku/zgubienia można zwrócić się z prośbą - doślemy e-mailem na życzenie zwracającego. Dokument może też zostać dostarczony w formie skanu na e-mail: biuro@ergoeden.pl. Brak tych dokumentów/protokół niepodpisany - zwrot/reklamacja nie będzie uwzględniona. 
  4. Przy wymianie towaru na inny wzór/kolor do przesyłki zwrotnej należy dołączyć informację, na jaki kolor/wzór Państwo się zdecydowaliście.
  5. Kupujący jest zobowiązany dostarczyć do siedziby firmy towar: nieużywany, nie może być kratka oklejona taśmą rozprężną, taśma nie rozwijana, zapakowany w oryginalne opakowanie towaru i wysyłkowe, kompletny towar wraz z wszelkimi metkami i dodatkami, które znajdowały się w opakowaniu. Do zwracanego towaru należy dołączyć wystawiony przez nas dowód zakupu. Towar należy odpowiednio zapakować, aby wykluczyć jego uszkodzenie podczas transportu. W przypadku uszkodzenia towaru, stwierdzenia jego użycia, bądź braków w opakowaniu zwrot/wymiana, nie będą możliwe.
  6. Pieniądze zwracamy przelewem bankowym w przeciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania nieuszkodzonej, kompletnej przesyłki na podane przez Państwa konto w protokole. Zwrotowi podlega wyłącznie kwota zakupionego towaru bez kosztów przesyłki. Gdy wysyłka była na koszt sprzedającego, korekta będzie zawierała koszt przesyłki.
  7. W przypadku rezygnacji z zakupu już wysłanego towaru (równoznaczne z nieodebraniem przesyłki), klient zostanie obciążony kosztami wysyłki w obie strony. Informacja o koszcie podawana jest podczas zakupów w sklepie - 10,00 zł lub 14,00 zł, zależnie od sposobu wysyłki.

Gwarancja

  1. Każdy sprzedawany przez nas towar objęty jest gwarancją przez okres 12 miesięcy od daty wystawienia paragonu lub faktury VAT.
  2. Reklamacja rozpatrywana jest wyłącznie za okazaniem paragonu lub faktury VAT po dostarczeniu reklamowanego przedmiotu na swój koszt przez kupującego do siedziby firmy ErgoEden Sp. z o.o.
  3. W przypadku reklamacji należy dokładnie opisać przyczynę reklamacji, wadę fabryczną, w e-mailu, który należy wysłać na adres: biuro@ergoeden.pl. Odpowiedź o przyjęciu reklamacji do rozpatrzenia otrzymają Państwo e-mailem zwrotnym w ciągu 24 h.
  4. Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do siedziby naszej firmy. Reklamacje rozpatrywane są przez dystrybutorów i producentów.

 

WYKORZYSTANIE TWOICH DANYCH OSOBOWYCH

Ochrona danych osobowych jest zapewniona zgodnie z obowiązującymi Przepisami Prawa i rozporządzenie o ochronie danych osobowych RODO. Przeczytaj więcej o naszej polityce prywatności


Wszelkie prawa zastrzeżone dla ErgoEden sp. z o.o.   Kreacja marki: time2art.pl & Neptune Design