Postanowienia ogólne
- Właścicielem konta i sprzedawanych towarów jest spółka:
ErgoEden Sp. z o.o.
Jurowce, ul. Krótka 4
16-010 Wasilków
KRS 0000520506
NIP PL 9662093241
NIP 9662093241
REGON 200875040
Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Białymstoku
XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Nr konta 70 1140 2004 0000 3202 7526 8903 Mbank
tel. +48 515 233 356
e-mail: biuro@ergoeden.pl
Wysokość kapitału zakładowego 5000 zł
- Artykuły sprzedawane na naszych aukcjach są nowe i oryginalne.
- Wszystkie sprzedawane przez nas towary posiadamy aktualnie na naszym magazynie - nie oferujemy wirtualnego towaru.
- Preferowany kontakt to e-mail, który jest wiodącym narzędziem kontaktu.
- Należy zachować ciągłość korespondencji, co znacznie ułatwia i przyspiesza udzielenie odpowiedzi na zadawane przez Państwa pytania.
- ErgoEden Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmian w treści niniejszego regulaminu.
Zakup i płatności
- Wszelkie pytania i wątpliwości należy rozwiewać przed zakupem w sklepie.
- Na potwierdzenie i/lub wpłatę czekamy 7 dni od dnia zakupu. Jeżeli nie zdążą Państwo w tym czasie, proszę skontaktować się z nami.
- Informację o zmianie adresu wysyłki należy wypełnić w sklepie lub napisać w komentarzu do transakcji.
- W przypadku przelewu na konto bankowe w tytule operacji proszę koniecznie wpisać Imię, Nazwisko, ew. Firma oraz nr Zamówienia (ułatwi to i przyspieszy zaksięgowanie wpłaty). Wpłata pieniędzy w placówkach Poczty Polskiej może zostać zaksięgowana na naszym koncie nawet po 7 dniach.
- Do ceny zakupionego towaru należy doliczyć koszty wysyłki. Na koszt wysyłki składają się opłaty kurierskie oraz koszt opakowania i pakowania. Zasady wysyłki większej ilości ustalamy indywidualnie.
- Przelewy księgowane są dwa razy dziennie (rano i ok. 13:00). W przypadku nieodnotowania wpłaty, towar zostanie wysłany po jej zaksięgowaniu.
- Nie wysyłamy towaru za pobraniem, jeżeli wartość przesyłki przekracza 2000 zł.
- Istnieje możliwość odbioru osobistego na terenie miasta Białegostoku lub Wasilkowa.
- Do każdej przesyłki dołączony jest paragon. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT, należy uzupełnić odpowiednie dane, zaznaczyć chęć Faktury, ew. podać dane do faktury w komentarzu do transakcji.
Możliwe są następujące metody płatności:
- płatność przelewem (czas przetwarzania zamówienia będzie dłuższy);
- płatność online PayU;
- płatność za pomocą karty płatniczej Visa Mastercard za pomocą PayU;
- płatność za pobraniem.
Wysyłka i dostawa
- Wysyłkę realizujemy wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej, rozważymy inne firmy zaproponowane przez klienta, ale cena będzie wyższa.
- Wysyłany przez nas towar jest starannie zapakowany, co zmniejsza ryzyko uszkodzenia go w trakcie transportu.
- Towar wysyłamy do 24 h w ciągu dni roboczych od dnia otrzymania przelewu lub informacji o wysyłce pobraniowej. Zazwyczaj towar dostarczany jest do klienta w ciągu 2-3 dni. W przypadku braku dostawy, prosimy o kontakt.
- Podczas odbioru klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej z której usług w danym momencie korzystamy.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń opakowania oraz towaru, należy spisać protokół reklamacyjny przy kurierze.
- Odebranie przesyłki jest równoznaczne z zaakceptowaniem jej stanu.
- Za transport przesyłek odpowiada firma kurierska, z której usług w danym momencie korzystamy. Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki zniszczone i/lub zagubione. Pomagamy w dochodzeniu roszczeń z tytułu niedostarczenia, pomagamy także przy uszkodzeniu potwierdzonym protokołem.
- Za opóźnienia w przesyłkach odpowiada firma kurierska, z której usług w danym momencie korzystamy. Często zdarza się, że paczki priorytetowe „idą” znacznie dłużej, a kurierzy nie zostawiają awiza. Należy kontaktować się z placówką firmy kurierskiej, z której usług w danym momencie korzystamy i która znajduję w rejonie naszego miejsca zamieszkania.
- W przypadku zaginięcia przesyłki (nie doręczenia jej w przeciągu 14 dni), reklamację składamy we właściwej dla naszego miejsca zamieszkania placówce firmy.
Możliwe są następujące sposoby dostaw:
- Przesyłka kurierska za przedpłatą - około 3 dni roboczych liczone od daty wpłaty - w cenie 10,00 zł (brutto);
- Przesyłka kurierska za pobraniem - około 3 dni roboczych w cenie 14,00 zł (brutto).
Przy zakupie 3 sztuk lub więcej, koszt wysyłki pokrywa ErgoEden
Zwroty/Wymiana
- Klient ma prawo zwrotu/wymiany towaru w ciągu 14 dni od daty zawarcia transakcji bez podania przyczyny.
- Zwrot/wymiana towaru odbywa się całkowicie na koszt klienta (w przypadku wymiany klient zostanie obciążony kosztami ponownej przesyłki, kuriera możemy zamówić do odebrania towaru).
- Zwrot/wymiana rozpatrywana jest wyłącznie z dołączonym dowodem zakupu (paragon, faktura) oraz podpisanym dokumentem. Protokół przyjęcia reklamacji/zwrotu towaru, który powinien zostać podpisany przez zwracającego - wymóg konieczny Urzędu Skarbowego - oraz posiadać numer konta bankowego do zwrotu pieniędzy, nie musi być w pełni wypełniony, najlepiej, aby był włożony wraz z paragonem/fakturą do paczki. Protokół dostarczamy w paczce z dokumentem sprzedaży, w razie braku/zgubienia można zwrócić się z prośbą - doślemy e-mailem na życzenie zwracającego. Dokument może też zostać dostarczony w formie skanu na e-mail: biuro@ergoeden.pl. Brak tych dokumentów/protokół niepodpisany - zwrot/reklamacja nie będzie uwzględniona.
- Przy wymianie towaru na inny wzór/kolor do przesyłki zwrotnej należy dołączyć informację, na jaki kolor/wzór Państwo się zdecydowaliście.
- Kupujący jest zobowiązany dostarczyć do siedziby firmy towar: nieużywany, nie może być kratka oklejona taśmą rozprężną, taśma nie rozwijana, zapakowany w oryginalne opakowanie towaru i wysyłkowe, kompletny towar wraz z wszelkimi metkami i dodatkami, które znajdowały się w opakowaniu. Do zwracanego towaru należy dołączyć wystawiony przez nas dowód zakupu. Towar należy odpowiednio zapakować, aby wykluczyć jego uszkodzenie podczas transportu. W przypadku uszkodzenia towaru, stwierdzenia jego użycia, bądź braków w opakowaniu zwrot/wymiana, nie będą możliwe.
- Pieniądze zwracamy przelewem bankowym w przeciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania nieuszkodzonej, kompletnej przesyłki na podane przez Państwa konto w protokole. Zwrotowi podlega wyłącznie kwota zakupionego towaru bez kosztów przesyłki. Gdy wysyłka była na koszt sprzedającego, korekta będzie zawierała koszt przesyłki.
- W przypadku rezygnacji z zakupu już wysłanego towaru (równoznaczne z nieodebraniem przesyłki), klient zostanie obciążony kosztami wysyłki w obie strony. Informacja o koszcie podawana jest podczas zakupów w sklepie - 10,00 zł lub 14,00 zł, zależnie od sposobu wysyłki.
Gwarancja
- Każdy sprzedawany przez nas towar objęty jest gwarancją przez okres 12 miesięcy od daty wystawienia paragonu lub faktury VAT.
- Reklamacja rozpatrywana jest wyłącznie za okazaniem paragonu lub faktury VAT po dostarczeniu reklamowanego przedmiotu na swój koszt przez kupującego do siedziby firmy ErgoEden Sp. z o.o.
- W przypadku reklamacji należy dokładnie opisać przyczynę reklamacji, wadę fabryczną, w e-mailu, który należy wysłać na adres: biuro@ergoeden.pl. Odpowiedź o przyjęciu reklamacji do rozpatrzenia otrzymają Państwo e-mailem zwrotnym w ciągu 24 h.
- Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do siedziby naszej firmy. Reklamacje rozpatrywane są przez dystrybutorów i producentów.
WYKORZYSTANIE TWOICH DANYCH OSOBOWYCH
Ochrona danych osobowych jest zapewniona zgodnie z obowiązującymi Przepisami Prawa i rozporządzenie o ochronie danych osobowych RODO. Przeczytaj więcej o naszej polityce prywatności.