Klient ma prawo zwrotu/wymiany towaru w ciągu 14 dni od daty zawarcia transakcji bez podania przyczyny.
Zwrot/wymiana towaru odbywa się całkowicie na koszt klienta (w przypadku wymiany klient zostanie obciążony kosztami ponownej przesyłki, kuriera możemy zamówić do odebrania towaru).
Zwrot/wymiana rozpatrywana jest wyłącznie z dołączonym dowodem zakupu (paragon, faktura) oraz podpisanym dokumentem. Protokół przyjęcia reklamacji/zwrotu towaru, który powinien zostać podpisany przez zwracającego - wymóg konieczny Urzędu Skarbowego - oraz posiadać numer konta bankowego do zwrotu pieniędzy, nie musi być w pełni wypełniony, najlepiej włożony wraz z paragonem/fakturą do paczki. Protokół dostarczamy w paczce z dokumentem sprzedaży, w razie braku/zgubienia można zwrócić się z prośbą - doślemy e-mailem na życzenie zwracającego. Dokument może też zostać dostarczony w formie skanu na e-mail: biuro@ergoeden.pl. Brak tych dokumentów/ protokół nie podpisany - zwrot/reklamacja nie będzie uwzględniona.
Przy wymianie towaru na inny wzór/kolor do przesyłki zwrotnej należy dołączyć informację, na jaki kolor/wzór Państwo się zdecydowaliście.
Kupujący jest zobowiązany dostarczyć do siedziby firmy towar: nieużywany, nie może być kratka oklejona taśmą rozprężną, taśma nie rozwijana, zapakowany w oryginalne opakowanie towaru i wysyłkowe, kompletny towar wraz z wszelkimi metkami i dodatkami, które znajdowały się w opakowaniu. Do zwracanego towaru należy dołączyć wystawiony przez nas dowód zakupu. Towar należy odpowiednio zapakować, aby wykluczyć jego uszkodzenie podczas transportu. W przypadku uszkodzenia towaru, stwierdzenia jego użycia, bądź braków w opakowaniu zwrot/wymiana nie będą możliwe.
Nie przyjmujemy zwrotów „za pobraniem”.
Pieniądze zwracamy przelewem bankowym w rzeciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania nieuszkodzonej, kompletnej przesyłki na podane przez Państwa konto w protokole. Zwrotowi podlega wyłącznie kwota zakupionego towaru bez kosztów przesyłki. Gdy wysyłka była na koszt sprzedającego, korekta będzie zawierała koszt przesyłki.
W przypadku rezygnacji z zakupu już wysłanego towaru (równoznaczne z nieodebraniem przesyłki), klient zostanie obciążony kosztami wysyłki w obie strony. Informacja o koszcie podawana jest podczas zakupów w sklepie.